Θέλετε Νηστίσιμο Φαγητό; Ελάτε στον Πεζόδρομο!

Το νηστίσιμο φαγητό έχει πολλά οφέλη για την υγεία και δεν στερείται σε τίποτα σε γεύση. Στον Πεζόδρομο στα Πετράλωνα έχουμε όλο το χρόνο στο μενού μας νηστίσιμα μαγειρευτά φαγητά που θα σας ενθουσιάσουν!


Είναι αλήθεια ότι πολλοί από εμάς δεν είναι φίλοι του κρέατος. Το έχουν αντικαταστήσει με το ψάρι και τα θαλασσινά ή ακόμα και τα όσπρια. Αν είστε από αυτούς που προτιμούν τα νηστίσιμα, στον Πεζόδρομο στα Πετράλωνα θα βρείτε νηστίσιμα μαγειρευτά φαγητά εκτός από τα κλασσικά μαγειρευτά και κρεατικά.

Στη συνέχεια σας παρουσιάζουμε μερικά από τα best seller μας και λόγους για να τα προτιμήσετε.

Σουπιές με σπανάκι

Όταν απέχουμε από κρέας, τα θαλασσινά αναπληρώνουν την απαραίτητη ποσότητα σε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας που χρειαζόμαστε. Έχουν βιταμίνες Α, C, E, και είναι εξαιρετική πηγή βιταμινών του συμπλέγματος Β, με ευεργετικές δράσεις στο νευρικό και το αγγειακό σύστημα. Οι σουπιές είναι επίσης πλούσιες σε αμινοξέα και ψευδάργυρο, θρεπτικά συστατικά απαραίτητα για την παραγωγή ορμονών στον οργανισμό. Προσφέρουν επίσης ω-3 λιπαρά οξέα τα οποία βοηθούν στην υγεία του εγκεφάλου και της καρδιάς.

Οι σουπιές με σπανάκι είναι μια γευστική και θρεπτική επιλογή που μπορεί να αντικαταστήσει πολλές συνταγές με κρέας, όχι μόνο στις νηστείες, αλλά όλο το χρόνο.

Το ξέρατε; Μία μικρή μερίδα σουπιάς καλύπτει το 50% των αναγκών μας σε σίδηρο.

Χταπόδι

To χταπόδι χαρακτηρίζεται για τη χαμηλή του περιεκτικότητα σε λιπαρά. Ο καλύτερος τρόπος για να το απολαύσετε είναι ψητό στα κάρβουνα. Το χταπόδι έχει πολλά ωφέλιμα στοιχεία: βιταμίνη Β12, Ω-3 λιπαρά οξέα, σίδηρο, φώσφορο, ασβέστιο και κάλιο.

Μα περισσότερο από όλα το χταπόδι στα κάρβουνα φημίζεται για την εξαιρετική παρέα που κάνει με το ποιοτικό ούζο από μικρούς παραγωγούς που διαθέτουμε στον Πεζόδρομο.

Καλαμάρια

Τα καλαμάρια αποτελούν ιδανική επιλογή για τις μέρες της νηστείας γιατί μας παρέχουν πρωτεΐνες και ελάχιστα λιπαρά από τα οποία τα περισσότερα είναι τα πολύτιμα ω-3 λιπαρά οξέα. Είναι από τα πιο πλούσια θαλασσινά σε φώσφορο, ιώδιο, σελήνιο, μαγνήσιο, χαλκό και πολύ καλή πηγή βιταμινών Β2, Β3 και Β12.

Φασολάδα

Τα φασόλια σε σούπα είναι ένα εξαιρετικό φαγητό πλούσιο σε φυτικές ίνες, βιταμίνες και αντιοξειδωτικά. Περιέχει επίσης φλαβονοειδή που καθιστούν γερή την καρδιά. Εκτός από τα φασόλια, γενικά όλα τα όσπρια βοηθούν στη μείωση της κακής χοληστερίνης, στη ρύθμιση του σακχάρου, μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης διάφορων μορφών καρκίνου, και ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα.

Στον Πεζόδρομο η φασολάδα συνοδεύεται υποχρεωτικά από καλό ψωμί και -για όσους το προτιμούν- λευκό κρασί φτιαγμένο ειδικά για τους πελάτες μας.

Ταραμάς

Η ταραμοσαλάτα είναι ένα από τα αγαπημένα μας πιάτα την περίοδο των νηστειών. Ο ταραμάς ωφελεί την υγεία μας γιατί είναι πλούσιος σε φώσφορο, κάλιο, ψευδάργυρο και μαγνήσιο.

Παρότι μπορείτε να απολαύσετε τη ταραμοσαλάτα και μόνη της, θα σας προτείναμε να την παντρέψετε με τα τηγανητά καλαμαράκια μας. Το τι θα πιείτε παρέα τους, σας αφήνουμε να το διαλέξετε εσείς μέσα από τις επιλογές σε κρασί, μπύρα, τσίπουρο και ούζο που διαθέτουμε.

Το Μαγειρευτά Φαγητό Έχει το Στέκι του

Στον Πεζόδρομο στα Πετράλωνα θα βρείτε σπιτικά μαγειρευτά φαγητά, ψητά της ώρας με εξαιρετικής ποιότητας κρέας, μεζεδάκια, αλλά και φανταστικά νηστίσιμα φαγητά. Ελάτε στο εστιατόριο μας και είμαστε σίγουροι ότι θα γίνει το καθημερινό σας στέκι!